Instrukcja: odbiór własny z firmy Elementum PV
Firma Elementum PV umożliwia Państwu możliwość odebrania zamówienia osobiście lub przez osobę trzecią.
Poniżej przedstawiamy kilka zasad dotyczących odbioru własnego zamówienia:
I. Podczas procesu składania zamówienia prosimy o wskazanie formy dostawy (odbiór osobisty) oraz preferowanej daty odbioru po wcześniejszej konsultacji z Działem Obsługi Klienta (tel. +48 727 207 605). Otrzymają Państwo od nas potwierdzenie terminu odbioru
II. Po spakowaniu zamówienia poinformujemy Państwa o terminie odbioru
III. Z uwagi na bezpieczeństwo, zamówienie zostanie wydane po okazaniu numeru zamówienia, dowodu osobistego odbiorcy lub/i ważnego upoważnienia
IV. Pracownik magazynu wskaże Państwu miejsce odbioru zamówienia
V. Podczas odbioru rekomendowane jest dokonanie weryfikacji stanu towaru – w razie stwierdzenia jakichkolwiek wad, prosimy o wykonanie zdjęcia uszkodzeń/niezgodności oraz wypełnienie i przesłanie formularza reklamacyjnego na adres email: b2b@elementum.pl
VI. Jeśli Państwo zauważą, że paleta/karton jest uszkodzony – prosimy o nie odbieranie towaru. W tej sytuacji prosimy o wykonanie zdjęcia uszkodzonego opakowania oraz wypełnienie i przesłanie formularza reklamacyjnego na adres email: b2b@elementum.pl
Posiadamy dwa rodzaje upoważnień odbiorów: stałe (do odwołania) oraz jednorazowe. Oba rodzaje dokumentów muszą być podpisane przez upoważnioną osobę w firmie, według załączonego poniżej wzoru. Skan uzupełnionego formularza prosimy wysłać na adres e-mail: b2b@elementum.pl.